شهید سلیمانی با عدالت در برابر فساد و ظلم ایستادگی کرد

شهید سلیمانی با عدالت در برابر فساد و ظلم ایستادگی کرد

493

شهید سلیمانی با عدالت در برابر فساد و ظلم ایستادگی کرد

گچساران- ایرنا- نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه یکی  از عناصر مقاومت عدالت است گفت: شهید سردار سلیمانی با عدالت، پاکی، صداق...

شهید سلیمانی با عدالت در برابر فساد و ظلم ایستادگی کرد

گچساران- ایرنا- نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه یکی  از عناصر مقاومت عدالت است گفت: شهید سردار سلیمانی با عدالت، پاکی، صداقت، ادب و محبت در برابر فساد و ظلم ایستادگی کرد.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی روز سه شنبه در آئین تشییع نمادین سردار سلیمانی در گچساران با بیان اینکه امروز استکبار نماد فرعون است افزود: سردار شهید سلیمانی شجاعانه مقابل شرک و در برابر قدرت های بزرگ ایستاد.

وی با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی انسانی ولایتمدار بود افزود: انسانی که می خواهد در جبهه مقاومت نقش آفرینی کند باید انسانی پاک و با تقوا باشد.

ملک حسینی اظهار داشت: این شهید والامقام در تمامی عرصه های حیاتش رمز وحدت بین مردم و نیروهایش بود.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: سردار شهید سلیمانی  اجر سالها اخلاص و عمل صالحش را با شهادت گرفت.

وی با بیان اینکه این  شهید والامقام عزت و آبروی جامعه اسلامی است گفت:  امت اسلام یکبار دیگر مزه وحدت را چشیدند که ‌می تواند سرمایه ای بزرگ برای مردم و مسئولان باشد.

ملک حسینی با بیان اینکه مردم از مسئولان خدمت می خواهند افزود:  امروز فقر و نابسامانی ها  در جامعه بیداد می کند پس خالصانه به مردم خدمت کنید.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: تدبیر می تواند در برابر تهدید ها و تحریم ها قدم علم کند مردم  نشان دادند که برای حمایت از نظام و انقلابشان ایستاده اند.

وی افزود: مردم پای تحریم می ایستند اما رنج ها و سختی ها  باید برای همه باشد.

ملک حسینی با بیان اینکه اتحاد و انسجام اجتماعی را باید قدر بدانیم افزود: با توجه به نزدیک شدن انتخابات نباید با توهین ها و تحقیرها و حرف های ایل گرایانه باز این انسجام و وحدت از هم فرو پاشد.

وی گفت: سردار سلیمانی دارای سه خصلت مهم از جمله صبر، حق شناسی و بصیرت بود .

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

خاطرات شما از سفر به شهید سلیمانی با عدالت در برابر فساد و ظلم ایستادگی کرد نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.