کولیوند: ۴۰ نفر از هموطنان در حادثه کرمان جان باختند

کولیوند: ۴۰ نفر از هموطنان در حادثه کرمان جان باختند

519

کولیوند: ۴۰ نفر از هموطنان در حادثه کرمان جان باختند

تهران - ایرنا - رئیس سازمان اورژانس کشور از جان باختن ۴۰ نفر و مصدوم شدن ۲۱۳ نفر در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان خبر داد....

کولیوند: ۴۰ نفر از هموطنان در حادثه کرمان جان باختند

تهران - ایرنا - رئیس سازمان اورژانس کشور از جان باختن ۴۰ نفر و مصدوم شدن ۲۱۳ نفر در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان خبر داد.

پیرحسین کولیوند روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: متاسفانه در مراسم تشییع امروز در کرمان تا این لحظه ۴۰ نفر به دلیل ازدحام جمعیت جان باختند و ۲۱۳ نفر نیز مصدوم شدند که مصدومان از سوی تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شده اند.

وی توضیح داد: اغلب افراد جان باخته و مصدوم در این مراسم در مسیر خروجی از میدان آزادی و ورودی به خیابان شهید بهشتی کرمان بر اثر ازدحام جمعیت جان باخته یا دچار آسیب شده اند.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: وزیر بهداشت شخصاً در محل تشییع حضور دارد و موضوع امدادرسانی به مصدومان را مدیریت می‌کنند.

آیین تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی و همرزمش حسین پورجعفری صبح امروز با حضور معاون اول رییس جمهوری و تعدادی از وزرا، هیاتی از قوه قضاییه و فرماندهان نظامی در کرمان انجام شد.

منابع خبری در استان کرمان در گفت‌ وگو با ایرنا ضمن تأیید خبر درگذشت شماری از هموطنان اعلام کردند که این افرادِ اغلب مسن، در مسیر خروجی از میدان آزادی و ورودی به خیابان شهید بهشتی کرمان براثر ازدحام جمعیت آسیب دیده‌اند.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت بامداد جمعه ۱۳ دی ماه در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 

خاطرات شما از سفر به کولیوند: ۴۰ نفر از هموطنان در حادثه کرمان جان باختند نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.