اهالی جنوب غرب خوزستان هشدارهای بهداشتی را جدی بگیرند

اهالی جنوب غرب خوزستان هشدارهای بهداشتی را جدی بگیرند

513

اهالی جنوب غرب خوزستان هشدارهای بهداشتی را جدی بگیرند

آبادان - ایرنا - رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با توصیه به ساکنان شهرستان‌های خرمشهر ، آبادان و شادگان مبنی بر جدی گرفتن هشدارهای بهداشتی در رابطه با کرونا گفت...

اهالی جنوب غرب خوزستان هشدارهای بهداشتی را جدی بگیرند

آبادان - ایرنا - رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با توصیه به ساکنان شهرستان‌های خرمشهر ، آبادان و شادگان مبنی بر جدی گرفتن هشدارهای بهداشتی در رابطه با کرونا گفت: برای قطع زنجیره بیماری کرونا مردم باید در خانه بمانند.

شکرالله سلمان زاده جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با ابراز نگرانی از افزایش آمار ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان اظهار داشت: این افزایش آمار نشان دهنده جدی نگرفتن هشدارهای بهداشتی از سوی مردم است.

وی آخرین آمار مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان های جنوب غرب خوزستان را تا امروز جمعه ۱۱ نفر عنوان کرد و گفت: سه نفر از افراد فوت شده از شهرستان آبادان، هفت نفر از خرمشهر و یک نفر از شادگان هستند.

سلمان زاده افزود: آزمایش کرونای ۱۲۰ نفر در جنوب غرب خوزستان مثبت شده که ۴۴ نفر از این تعداد از شهرستان آبادان ، ۵۵ نفر از خرمشهر و ۲۱ نفر از شادگان می باشند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: از ابتدای اسفند تاکنون ۱۶ هزار و ۵۳۳ نفر با علایم حاد تنفسی شدید به بیمارستان‌های حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان مراجعه کردند که یکهزار و ۱۴۹ نفر از آنها بستری و یک هزار و ۲۷ نفر نیز از بیمارستان مرخص شدند.

در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در خوزستان شناسایی شدند و تعداد مبتلایان به کرونا در این استان تا روز جمعه به ۶۱۰ نفر رسیده است.

 ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به حدود ۲۰۰ کشور سرایت کرده است.

خاطرات شما از سفر به اهالی جنوب غرب خوزستان هشدارهای بهداشتی را جدی بگیرند نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.